tiistai 12. joulukuuta 2017

Niin se näyttö...

Joskus tulee tehtyä omasta elämästään liian hankalaa ihan itse. Oli muka liian vaikeaa päättää mitä näyttötyöksi valitsee, vaikka periaatteessa meillä oli aika vapaat kädet kun olisin voinut olla oma asiakkaani. 
Mutta ei, minä keksin että alankin nyt kaivertaa ensimmäistä kertaa elämässä tällaista kaupunkimaisemaa sormukseen ja minä haluan tehdä sen kotikaupungistani. Ja jotta tämä ei nyt liian helpoksi menisi, niin minäpäs sitten julkisesti Kemin facebook-ryhmässä kysyn ideoita rakennuksista ym ja niitä ehdotuksia ja jopa tilauksiakin alkoi satelemaan. 
Siinä siis avunpyytöni ja liittämäni inspiskuva

Ideoita tuli hurja määrä ja mun anonymiteettien suojelutaidoilla kuuluisi töihin vähintään feissarimokiin

Tuli kulutettua paljon aikaa kotikaupunkiaan googlaillen, kun ei kovin montaa rakennusta ulkomuistista osannutkaan. 
 Välivaihekuvia seuraavana. Rakennusten muodot hahmoteltu ja hieman kolmiulotteisuutta viilailtu, paljon työtä vielä edessä.


Ja ihan kuin en panikoisi jo tarpeeksi tämän työn valmistumisesta, mua sitten haastateltiin radioon, kiitos tämän mun facebook-julkaisun. Eli olen mennyt julkisesti ilmoittamaan, että työ etenee ja niin poispäin.
Vielä pari kuvaa työn edistymisestä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti